دریچه ها
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 277
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 579
بازدید ماه : 691
بازدید کل : 25132
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




ما چون دو دریچه روبه روی هم ،

آگاه ز هر بگو مگوی هم .

هر روز سلام و پرسش و خنده،

هر روز قرار روز آینده،

عمر آینه ی بهشت،اما...آه

بیش از شب و روز تیر و دی کوتاه

اکنون دل من شکسته و خسته ست.

زیرا یکی از دریچه ها بسته ست .

نه مهر فسون ،نه ماه جادو کرد ،

نفرین به سفر، که هرچه کرد او کرد.

                   "مهدی اخوان ثالث"



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت20:23---24 تير 1392
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
___________________
_________@@@@@@@
_____@@@@@@@@@@@
___@@@@@______@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
___@@@@@______@@@@@
______@@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@
_____________________________
__@@@@@____________@@@@@
___@@@@@__________@@@@@
____@@@@@________@@@@@
_____@@@@@______@@@@@
______@@@@@____@@@@@
_______@@@@@__@@@@@
________@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@@@
__________@@@@@@@@
___________@@@@@@@
____________@@@@@@
________________________
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@


سارا
ساعت0:21---24 تير 1392
سلااااااام مطلبهات عایه.افرین به تو ودوستات .واااااااااااااااااای مبینادلم کلی واست تنگیده

tiyam
ساعت2:50---21 تير 1392
مادرم همیشه میگفت :
خدا بزرگ است ،
خیلی بزرگ!
و من همیشه ،
در فکر مورچه هائی که ندیده زیر پا له می کردم ،
من هم بزرگ بودم ،
خیلی بزرگ ...


h.a.d.i
ساعت23:28---20 تير 1392
سلام ابجی خوبی ایا؟!؟!
ابجی من الان لینکت کردم...
راستی تو هم من رو لینک کن...بازم بهم سر بزن منتظرم..


عرفان هفت
ساعت19:26---19 تير 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری.
من 3 تا وبلاگ بهت معرفی میکنم که میتونی باهاشون تبادل بنر یا لینک داشته باشی.
یکیشون که وبلاگ خودمه

http://emtab.rozblog.com

pmbaxsports.mihanblog.com

اینم دوتای دیگه

دوتاش ورزشیه یکی تبلیغاتی

برو وبلاگ هارو ببین از هرکدوم که خوشت اومد و دوست داشتی باهاش تبادل کنی به من خبر بده.

ممنون عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 19 / 4 / 1392برچسب:, :: 19:9 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا